Vítá vás tady:

TEREZA HAJNÁ

Digitální marketing & social media, to je moje.

LinkedIn
Tumblr

Pojďte se o mně dozvědět víc.

Kdo jsem

Tereza Hajná

Ráda se směju a dělám lidem radost. Umím se opřít do práce. Občas mám fajn nápady a nebojím se výzev.

Co umím

Udělat tuhle stránku :) Používat selský rozum. Rychle se učit. Dodržovat termíny. Plnit sliby. Navazovat nové vztahy. Vidět věci v souvislostech. Posouvat věci kupředu. Je to málo konkrétní? Stačí pár kliknutí a budete vědět víc.

Co dělám teď

Navrhuji digitální kampaně propagující společnost SQLdep, součást Rockaway Capital. Vymýšlím spolu s agenturou nejvhodnější drive-to taktiky, nebo-li jak dostat lidi na web. Připravuji obsah “landing page”. Starám se o sociální sítě a (okrajově) o social listening. S jakými taktikami přicházím do styku? Paid search, lead nurturing , display, PR, video / reference, direct (e)mailing. V rámci své pozice potřebuji slyšet názor svých kolegů.

Co bylo dřív?

Dělala jsem to, co nyní – jen spolu s týmem kolegů a pro IBM. Předtím jsem několik let jsem strávila na volné noze a dělala toho mnoho. Vytvářela jsem jednoduché weby (HTML, WordPress), starala se o sociální sítě několika menších firem, stala se členkou HUBu. V rámci Human Vision zkusila spolu s Radimem Koštialem pomáhat hledat firmám i lídrům nové hodnoty. Upřímně? Nepříliš úspěšně. Dělala farmářskou zmrzlinu, koupila (a dosud provozuji e-shop) a absolvovala roční koučovací výcvik. Koučink pro mě není buzzword. Byla to cesta, jak se naučit mnohem větší osobní zodpovědnosti a efektivitě. Pomohla jsem rozjet projekt Lázně na Lodi.

Co bylo ještě dřív?

Tradičnímu marketingu jsem se věnovala několik let v menší mezinárodní B2B firmě (tremco illbruck). Znamenalo to pořádat akce pro zákazníky. Průzkumy zákaznické spokojenosti. Navrhovat tištěné materiály od katalogů, přes technické listy po slevové letáky. Starat se o web.

Základní fakta

8 let

Délka praxe

AJ, CZ

Jak se domluvím

Bc.

Dosažené vzdělání

Praha

Kde mě najdete

Co mi není cizí?

 

Moje hodnoty

Ráda bych se i nadále věnovala digitálnímu marketingu, protože přináší takřka neustále něco nového. Přála bych si dělat práci, která dává smysla přináší výsledky. Pracovat pro lidi a s lidmi, kteří ví co chtějí a na které je spolehnutí. Stále se učit, zkoušet novinky v praxi a zjišťovat, jak to funguje. Zlepšovat se a zlepšovattím i společnost, ve které pracuji | žiji. Nerada bych se ocitla mezi lidmi, kteří berou vše jako dogma, které nejde změnit.

Myslíte, že bychom si mohli rozumět?

Tak to zkusme!